25.3.06

Trädgårdsmässan i Älvsjö

Ja det är bara att inse, springa på trädgårdsmässa i nya skor är en mycket dålig idé! Nu har jag så jäklans ont i fötterna att jag kan dö!!

Tack och lov åkte vi ut till klockan 9 då det inte var så mycket folk. Runt 11 dök mobben upp. Det är helt otroligt vad runda små tanter fulladdade med pelargoner kan trängas!

Hade hoppats på att kunna visa lite bilder (tog massor) men jag får återkomma. Batterierna dog förstås... Är fullproppad med visitkort och intryck så nåt får vi sy ihop när jag är på benen igen!!

Klämmer in en bild på de söta trampbilarna från Booben Leksaker som min man dreglade över. Jodå, jag har fått stå och hänga bland mycket fula plastleksaker idag eftersom han har en sådan kärlek till leksaker och ulliga och gulliga mjukisdjur att jag i bland blir oroad ;) !!

Ha en skön lördag - i Stockholm är det ju nästan vår idag!!

/fru Anna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Visst var de söta, bilarna?
Min bästa kompis lille son Calle, har precis en sån bil som på bilden. Gissa vem som leker med den när jag hälsar på?

anna k. sa...

De är helt underbara! Brandbilen de hade skulle jag kunna tänka mig att ha själv, att bara titta på!

Undrar vad det är som gör en så glad när man ser såna här saker - färgerna kanske?!

Anna

Anonym sa...

Jag tror att det också är materialet: Lackat trä i härliga mjuka former, skönt att ta på jfm m kantiga plastsaker som väsnas....