29.3.06

Trädgårdsmässan - slut för i år!

Summan av kardemumman av min vända på årets Trädgårdsmässa i Älvsjö är denna; en hög med visitkort och infoblad! Jag plockade på mig allt som verkade intressant, speciellt i montrar där det var så mycket folk att man inte kunde "kolla runt" ordentligt.

Nu har jag min lilla hög med intressanta butiker, adresser med mera som jag kan ägna några sköna helger åt att undersöka lite mer!

Ska jag besöka Trädgårdsmässan nästa år?! Absolut, "wouldn´t miss it for the world!"

P.s: Kolla in Humlans Trädgårdsrum här!!

4 kommentarer:

Elisabet. sa...

"Lantliv" ... och jag tänkte att nu hamnar jag hos nån bondmora på landet .., haha.
Så härligt här var!
Jag slgo mig ner i en soffa på en av balkongerna och ska nu dricka kaffe och ta mig en god macka.

anna k. sa...

Tack ska du ha Elisabeth!! Hoppas mackan var god och att vi ses, snart igen!!

/Anna

Anonym sa...

Vilken härligt inspirerande sida du har, hit kommer jag garanterat tillbaka!

Må så gott!

anna k. sa...

Tack Maria - du är varmt välkommen!!!