23.5.06

Pappersbröllop!

Jag frågade om tips på hur man ska fira sina bröllopsdagar. The Nordic Bedouin skrev bl.a. så här:

"...försök återskapa något eller flera moment alt. platser eller detaljer från bröllopet (plocka en bukett med samma blommor, använd samma parfym som du hade på dig/er, lyssna på "er" musik, osv.) och NJUT! "

Det låter som en plan i mina öron och när jag såg Annelis inlägg om "In my Garden" trillade poletten ner; Det är ju här vi ska fira vårt pappersbröllop! Tack så mycket för tipset Anneli! Ett annat mysigt ställe är Rånäs Slott (överst på bilden) där personalen behandlar dig som du vore kunglig. Den 16:e juli ska det firas Ladies!

/Anna

Nederst på bilden ser du Lakeveiw Suite hos In my Garden - ser det inte urmysigt ut?! Hälsa gärna på hos Leica! Här kan du se en kudde från Ceannis i det gröna tyget vi gillar så mycket!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Verkar som en toppenidé! Ser ju jättemysigt ut.

anna k. sa...

Absolut! Dessutom prefekt avstånd för oss i Stockholmstrakten! Mariefred är jättefint, speciellt på sommarn förståss!

Anonym sa...

Mariefred är väldigt trevligt och In My Garden har länge stått på min "sova över lista". Tycker absolut du ska fira bröllopsdag där. Jag har funderat i samma banor. Väninnan har nyligen spisat på Värdshuset och hon säjer att det är något av det bästa hon ätit!!

anna k. sa...

Maloppa och Anneli:
Jag tycker vi fattar beslutet och åker dit i sommar! Verkar helt ljuvligt!

Man ser ut att sova sött!

Anonym sa...

Ja, och om vi inte får med oss våra älsklingar kan vi tre åka istället!!
-Vilken resa det skulle bli! :=D

Anonym sa...

Kul att du hittade till min sida och att du också gillar tyget! Synd att det inte finns i metervara för då hade jag pysslat massor med det. Men blir kanske kuddinköp ändå!

Anonym sa...

Kul att du hittade till min sida och att du också gillar tyget! Synd att det inte finns i metervara för då hade jag pysslat massor med det. Men blir kanske kuddinköp ändå!

anna k. sa...

Tjejresa?! När åker vi!?