31.5.06

En tidig morgon...

...på min sida &

på hans...

= jättetrött!

Anna

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jahaja, så du stiger upp redan vid midnatt?? hihi.
Vilka fina bilder, vad rä det för läckert skåp man skymtar i bakgrunden?

Anonym sa...

rä=är

anna k. sa...

Nä du, vad konstigt! Jag lade upp "min sida" som "draft" i går kväll (hade en gammal bild) och klämde in bilden på gubben i morse - så jag har icke fuskat (jo lite, 50% då :) )!

Skåpet har makens farmor designat nån gång på 40-talet. Vi har ett hörnskåp i samma stil i vardagsrummet.

Så du ser, bruuuunt gillar vi!

Anonym sa...

Det är väl irriterande! Att publiceringstiden sätts till när man sparar utkast!
Jag gjorde ett utkast som jag puplicerade ett par veckor senare.
Jaha, då hamnade det retroaktivt på det datumen, som om nån skulle se det där? Det var ju bara att ta bort!

Det ser jättefint ut (skåpet) Jag gillar också brunt:)

Hulda sa...

artige bilder du har tatt av det du ser når du våkner. Jeg la også inn et slik bilde for et par dager siden.

anna k. sa...

"Ja, tekniken hånar oss mitt i syna"! Tyvärr för ofta...

Ska bli spännande att se om Frida bidrar med några bilder i dag!

Ska samla ihop alla i ett inlägg i kväll!Är det någon deltagare som vi missat?! Hör av er till mig!

Anonym sa...

Veldig koselig blogg du har. En av mine favoritter.

Anonym sa...

Det här länktipset och den här nyheten passar kanske bättre i din blogg än i min: Babushka lanserar en inredningskollektion! http://www.babushka.nu/ Finns i butikerna från oktober 2006.

anna k. sa...

Frida:

Ännu en gång, jättetack för att du kommer med bra länkförslag!

Anonym sa...

Men.. nu blir jag förvirrad. Hann ni möblera om hela rummet och byta sida i sängen mellan att du tog de två fotona på sambons sida, eller har du bara spegelvänt det ena fotot lite snabbt och lätt i datorn? ;)

anna k. sa...

Linnea:
Nädå, inte är du förvirrad! Man tar sig ju konstnärliga friheter med bilder ibland - jag har spegelvänt den vänstra bilden "på hans sida"!