31.7.06

Jobbångest?

Nää, faktiskt inte, men gissa om jag var klarvaken - hela natten!! En timmas sömn, hög på kaffe och toksvettig av hettan är man äntligen hemma i stan igen! Trots att semestern har varit kanon och det var underbart att få träffa sina närmaste, så är "borta bra, men hemma bäst".

För övrigt vill jag ge ComHem en redig känga i baken. Struntar i att gå in på detaljer, men fasen så sur jag är.

En liten söt kossa från inreda.com lugnar min kaffestinna själ och tröstar mina kliande myggbett. Har ni haft det bra?!

/Anna

13 kommentarer:

Anonym sa...

Velkommen hjem igjen! Jepp jeg har hatt det supert, nydelig vær, soling og bading hele dagen...Nå er jeg tilbake på jobb, så nå gjør det ikke noe om det er litt overskyet til jeg kommer meg hjem...

mikebike sa...

det har varit en fin sommar. har fortfarande semester men börjar känna darret inför nästa veckas inskolning i verkligheten igen. fy vad jag inte är gjord för att arbeta. kram på dig. hoppas allt är bra.

anna k. sa...

Karna:
Det låter som om du har haft en härlig sommar!

Mike:
Du, hemma sitter maken med samma ångest som du! Jag hoppas du verkligen njuter i fulla muggar av veckan som är kvar. Tittar in hos dig i kväll så man håller sig informerad om vad som händer "där nere"!

Jättekram på er båda!

Anonym sa...

Men säg inte att du har en blåtira?
Kul att ha dig tillbaka gumman!!
Det har varit lite tomt utan dig:)

JULIEK sa...

Så koselig du er tilbake. Har savnet bloggen nær du har varit borta. Tygkossan var ju jættesøt.

anna k. sa...

Anneli:
Gulle dig!!! Det har varit tomt utan dig med! Blåtira? Nää, men det ser ut som om jag blivit torterad över hela kroppen. Norrlänska mygg och broms är rena rama mördarmaskinerna!

anna k. sa...

Julie: Tack det värmer verkligen!!! Visst är kossan söt!

A sa...

Hurra du är tillbaka! :) Saknat dig, försvinn inte igen är du gullig! ;) Hoppas på lite goa Danmarkstips, vi tar en snabbtur över denna veckan. Har du några butiker att rekommendera? :)

anna k. sa...

Anna: Hejsan! Nää, nu är rumpan parkerad i kontorsstolen ända fram till jul.

Om ComHem idioterna har fått snurr på min uppkoppling så ska det nog kunna bli något! Jag håller tummarna för usch vad handikappad man är utan uppkoppling!

Anonym sa...

Hej! Vilken söt kossa.
Vår semester har varit bra. Inga kliande myggbett.
och fortfarande dagar kvar på ledigheten.

anna k. sa...

Maloppa: Tack - du är en raring! Samma här faktiskt, visst vi har rest lite, men gud så lata vi har varit!

Man behöver ta det lungt för att ladda batterierna. Ner med en massa måsten!

vero sa...

Jodå tack. Det har varit bra. Har mest renoverat och dillat runt hemikring. Mysigt har det varit att äntligen få umgås med maken fler timmar än 2 per dag :-)

anna k. sa...

Vero: Det låter som om du varit riktigt duktig under semestern! Vi borde också tagit oss i kragen och gjort nåt åt hopplösa lägenheten - men orken finns inte riktigt, tvärr.

Mmm, visst är det härligt att få rå om sin gubbe lite extra mycket!!!