21.8.06

Minnas blomsterverkstad!

Gissa om jag blev glad när jag kikade in på Minnas relativt nystartade blogg Blomsterverkstad! Så här skriver hon:

"Jag älskar att bo på landet! Och min blomsterverkstad. Det är min egen privata paradis där jag får vistas i en magiskt miljö med slitna, mirakulöst vackra saker och testa idéer som jag sett och blivit inspirerad av. Med min blogg vill jag dela med mig lyckan att ha en egen blomsterverkstad och glädjen att jobba med egna händer."

Gå in och njut av hennes blommor, och glöm inte bort att säga hej!!

/Anna

Bild: Minna

4 kommentarer:

A sa...

Kanonfina blommor! Man bli alldeles sugen på att pyssla med blommor, blad och krukor. :)

anna k. sa...

Anna: Jag är grön av avund, så där vill ju jag å ha :) !!

Alltid lika kul att få möta pyssliga människor, själv är jag mer av en betraktare med tummen mitt i pannan!

Anonym sa...

Vilket härligt länktips! Tack!

anna k. sa...

Frida: Visst är hon underbar!