23.10.06

Alltså, ni är ju för söta!

Nog för att jag förstått att det finns ett sug efter fler nätbutiker i detta avlånga land... men det här enorma intresset, stödet och alla rara ord ni öst över både mig och Anneli hade vi verkligen inte räknat med! Att Cosas skulle få över 600 unika besökare på två dar är en chock utan dess like!

Ni ska ha ett gigantiskt tack och eftersom det är lite svårt med bullfest live, så bjussas det på hembakta virtuella kakor här idag på ..Lantliv i stan.. Huset bjuder och ät så mycket ni bara förmår!! Jag tackar från botten av hjärtat, från både mig och Anneli, ännu en gång!

P.s En positiv sak med att komma "ur garderoben" är att nu kanske mitt något frånvarande jag på bloggen får sin förklaring - det är ett hårt, men roligt jobb att vara 1:e volontär :D !! Den fina kakbilden hittade jag här!

6 kommentarer:

A sa...

Kikar in och mumsar! :) Längtar tills portarna öppnar,d et ska bli så kul! Ni har gjort ett toppenjobb! :)

Anonym sa...

Mmmm, älskar kakor, och blommor har man fått me!!;) Det börjar likna fredag såhär på tråkiga måndan`!!

Anonym sa...

Du tar väl med några kakor till mig också?

Anonym sa...

En kaka säger man inte nej till....så har jag nåt att knapra på i väntan på premiären! ;-)

anna k. sa...

Anna: Tack ska du ha och "ske ma int ha en kaka til?!

Anna: Varje måndag borde bli officiell festdag tycker jag :D - de är ju så trista!!

Anneli: Klart du ska få!

Kattfot: Du får med dig hur många som helst kära du!

Anonym sa...

Tack, jag tar en till kvällsteet.