20.10.06

Cosas - Nätshopping för hem och trädgård

Japp, det har tisslats och tasslats och nu är det äntligen dags!! Anneli har blivit med nätbutik och jag har tillskansat mig titeln som 1:a volontär och musa! När Anneli började prata om sin dröm att starta en butik, inleddes operation "massiv övertalning"; "Klart du ska göra det - och vet du vad för sortiment du borde satsa på? Jo..."

Ni kan ju gissa kära vänner vad för inriktning jag propsade på? Jo, en modern lantlig stil förstås!! Efter många om och men, springades på Formex, bläddrandes i tidningar och ännu mera "tjat" så kröp äntligen lantisen fram i min kära Myra!

Anneli och jag har haft många intensiva, och inte minst, otroligt roliga timmar och äntligen börjar vi se målet i sikte; Nämligen att Cosas slår upp sina portar den 13 november!

För mig har det här varit en sån spännande resa och jag uppmanar er alla, dyker det upp roliga saker och idéer som gör att man känner; "det här vill jag göra" - trots heltidsjobb, renoveringsprojekt och annat man måste hinna med - ta då chansen!

Jag hoppas innerligt att ni kommer att tycka om sortimentet, för jag, jag älskar varenda pryl!

/Anna

Bilden: Ett stort och vackert pappershänge från Cosas julsortiment.

28 kommentarer:

Anonym sa...

- ÄNTLIGEN! som Gert sa!
Kram på dig min lilla musa!!

Minne sa...

Så kul att du har ett finger med i det hela. (Ganska mycket också)Jag hoppas och tror att det kommer gå jättebra. :)

Vintage House sa...

Superkul....
Ser framemot när den öppnar.
Kram
Sandra

Anonym sa...

Jeg var innom siden og tok en titt, og det var myyyye der jeg kunne tenkt meg, håper dere sender til Norge også! Ha en fin helg!

Anonym sa...

Vad spännande!

Anonym sa...

Nämen gud vad fint:) Är det "våra" smällisar?

anna k. sa...

Anneli: Kram på dig med raring!

Minne: Tack ska du ha - och ja, jag hoppas verkligen att det går superbra!! Det vore ju himla trevligt att få byta arbetsgivare :D !!!

Snuffie: Japp - och jag hoppas du kan hitta lite inspiration och fina saker till ditt SUPERFINA hem!!! Det där badrummet kan jag inte hylla nog!!

Karna: Vad roligt Karna! När det gäller Norge får jag nog återkomma med ett svar lite senare... Och du - ha en underbar helg du med!!

Nilla: Ja!! Jag sitter och klappar händerna inombords ska du tro!!

Anneli: Jo men visst!! Lite julfeeling (som den jultönt jag är) är ju aldrig fel i den här dimtjockan!

Anonym sa...

toppen, toppen precis vad vi längtat efter

Anonym sa...

Vilken fin bild du har gjort!!
Kan man anlita dig till att göra en hemsida? Ja nu har du ju fullt upp men, kunde man ha gjort det?likeitalot;)

Hulda sa...

Så stilig! Skal inn og kikke på butikken nå.

Anna sa...

Riktigt roligt, Anna! Fasiken vad bra att du lyckades övertala myran. Ska bli hur spännande som helst att se hur det går för er.

Trevlig helg!

A sa...

Så kul! Visste väl det!! :D Detta blir TOPPEN!

Hulda sa...

Nydelig ny banner du har laget deg, forresten!

Lindas trädgårdsblogg sa...

Grattis! Det är underbart att höra när någon går vidare med sin idé och förverkligar en dröm. Jag hoppas verkligen att ni får massor av kunder (och ännu mer att göra!), men att det kommer att funka! Kram och lycka till!

Minna Mercke Schmidt sa...

WOOOOOW, way to go girlies! Räknar dagar... : )))

Anonym sa...

Å så roligt dette blir. Gleder meg til åpning. Hoppas dere sender til Norge. Lycke til. Kram

Anonym sa...

Det är jättespännande!

Så roligt att äntligen få se vad ni två har hittat på ;-)

Tack snälla för din söta kommentar på min blogg! Den enda nackdelen är att jag var så tacksam för din hjälp med bannern och nu vet jag inte hur man lyckas få in en banner i den nya beta template... Men, men ;-)

Kram

Anonym sa...

Härligt tjejer! Så snyggt! Stor lycka till, jag håller alla tummar och tår för er!

Snäckan sa...

Nämen åhh så spännande och så kul att ni har samarbetat. Tänk det var inte länge sedan ni möttes för första gången! Lycka till båda två!

Nina sa...

Vad roligt & inspirerande!!!!

Anonym sa...

Åhhh... det är så roligt! grattis till din tjänst:)

anna k. sa...

Ett jättetack till alla er goa flickor för all support och vänliga ord!!!! Och Snäckan, visst är det fantastiskt att jag och Anneli kommit ända hit - vi som är så pass nybakade vänner! Se vad bloggvärlden kan ställa till med :D

Kram och tusen tack ska ni ha!

Anonym sa...

Detta är ju hur kul som helst! Spännande!

Anonym sa...

All lycka med det nya! Kul!

Anonym sa...

Min goa gumma, vilken fantastiskt fin butik ni har fixat! Jag önskar er verkligen all lycka som finns i världen!!!! puss och kram från Maria

anna k. sa...

Malin och W: Tack kära ni!!

Maria: Tycker du det Mumsan! Vad glad jag blir!! Jodu, nu börjar det närma sig - ha det så gott där hemma och pussa grynet från mig!

Anonym sa...

Önskar er verkligen lycka till!

anna k. sa...

Maloppa: Jag rodnar över dina fina ord - tack ska du ha kära du!!

Magda: Tack så mycket för ditt stöd!