19.12.06

Tisdag

Jag börjar undra om jag fått nån liten förkylningssläng av Anneli eller om det är hennes ljuvliga katter som är boven... Näsan rinner och huvudet känns som, tja, mos. I dag sitter jag och räknar löner och siffrorna bara hoppar framför ögonen - undrar om kollegorna kommer att bli nöjda med lönen den här gången (HA!)?? Återkommer till bloggen en stund i kväll, så på återseende!

Uppdatering 20/12: Snörvel, snörvel! Rasade i säng i går när jag kom hem, och där blev jag kvar! Lönerna kom i väg i går, peppar, peppar så nu är det bara lite mer bloggeri som står på tapeten, ett nytt försök utlovas i kväll! Kram på er raringar!

Det är kul att leka med sökord! När jag sökte på tuesday på Flickr.com dök den här passande bilden upp. Så här är det ute i Stockholm just nu och på söndag är det julafton...:(

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar bruna höst/vinterbilder!
Ikväll blir det tårta :)

Anonym sa...

Men krya på dig gumman! Vad trist! Fast jag tycker alla är förkylda nu, det är nog det fuktiga vädret. Fin bild! Kram! Anna

Anonym sa...

Hoppas att du mår bättre..
Önskar dig en supermysig jul.
Många kramar Sandra

Anonym sa...

Håper du føler deg bedre, du får legge inn en eksta null i lønningene da bruker de fleste å bli fornøyd,he,he...

Får noen forespørsler om forskudd også i disse dager....

Anonym sa...

Hoppas att du snabbt blir bra igen!
Hälsar L8

anna k. sa...

Snuffie: En underbar jul till dig med vännen!!!

Karna: Hahaha!! Nä, konstigt nog så är det sällan någon ber om förskott faktiskt. Alla julklappar verkar inköpta redan!?

L8: Det känns lite bättre faktiskt - tack kära du!