4.7.07

Semestertider

Jaha, då var det semester då!? Nu är vi inne på dag tre av den dyrbara semestern och vi har fortfarande inte tagit oss iväg. Både jag och maken lider av efterslängar av den envetna förkylningen och alla festförberedelser som krävdes inför svärfars 60-års partaj i lördags. Det var första gången jag var på en 60-års partaj och jag blev förvånad, härregud vad de kunde festa :) !


Nu tar jag bloggpaus men om jag kan, kikar jag in då och då - annars så hörs vi förhoppningsvis igen i början av augusti! Ha en skön sommar alla ni kära raringar där ute!

Kramar anna k.

Uppdatering 11/7: Efter att ha spenderat fyra nätter i tält i hällande regn så är ju humöret på topp, NOT!!! Men tack och lov så dök solen upp och värmer hett och gott. Nu drar jag och O. från Ångetrakten upp till Östersund och hälsar på resten av familjen. Hoppas ni har det fint i solen/regnet :) !
Ett stort tack för alla fina kommentarer och mejl jag fått! Jo, ni med barn, spara era semesterbilder för er själva i år - för det här vill vi inte veta av! Och så hoppas både jag och O. att kusin M. kommer att trivas i lägenheten i sommar!

24 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en skön sommar!

Mikkeline sa...

Uff da, trist å bruke ferien på å være syk. God bedring!

@afjo72 sa...

Masse ønsker om god bedring til deg! Håper ferien tar seg OPP!! :o)

anna k. sa...

Nilla: Du med!

Mikkeline: Ja, det är verkligen såå trist! Tack, jag ska försöka friskna till :)

Redrobin: Jodå, vi satsar hårt på att semestern ska gå åt rätt håll!

Susanne sa...

Gött att du är på benen igen. Här blir det tyst i rutan runt slutet juli och i augusti. Längtar tills gubben blir ledig.
Ha det så härligt nu!
Kram

fingerspitz sa...

Ha en riktigt skön sommar och semster, själv har jag några veckor kvar men sen så!

anna k. sa...

Susanne: Jodå, nu sitter man och svettas framför datorn och försöker avsluta lite stök, i morgon blir det norrland nästa!!! Ha du nu en skön semester och så hörs vi!!

Fingerspitz: Du med, hoppas du får en guldsemster med man och dina rara barn!!!

Anonym sa...

ha nu en riktigt skön och avkopplande semester! Hoppas du har lite sol där du bor med! :)
kramen

anna k. sa...

Pernilla: Jo, här är det lite sol faktiskt. Det enda jag oroar mig lite för är all mygg dock. I norrland är de ju som attackplan :) Myggolja är inköpt och klart! Ha en skön sommar du med!

Hem och Lycka sa...

Trevlig semester, kram!

anna k. sa...

Mia: Du å!!!

Flitiga Myran sa...

Åh, vilket Party! Förstår att du haft att stå i. Ha nu en riktigt skön semester vännen, så hörs vi när du kommer hem, utvilad och brunbränd!Kram!!

anna k. sa...

Anneli: Det gör vi alla gånger! Fast brunbränd??? Nä, jag ska hålla mig grisskär jag :D !

Anonym sa...

Då min morfar fyllde 90 år ( det är några år sen nu och tyvärr finns inte han kvar längre...) var de sista som var kvar på festen 91 , 94 och 97 år...+ mina föräldrar ( ungdomarna enligt de andra...hihi )...så visst kan de parta di äldre...haha !

Ha en underbar sommar och hoppas du får njuta av sol och bad i mängder !

JÄTTE-SOMMAR-KRAAAMAR från EVA !!!

W&W form sa...

Kära Anna.
Glad sommar och njut av det fina vädret så följer jag dig vidare till hösten. Då jag från London.
Stora Kramar

Anonym sa...

Pigga på dig och ha en underbar semester!

Anonym sa...

God bedring og god semester også! Håper du har sol og fint vær, her hos meg er det bare regn regn regn... og det virker være så hele uken som kommer også. Trist start på min semester :(

men vi får vel ha litt sol inne da?

God søndag

Anonym sa...

Ville bara önska dig en trevlig semester och en skön sommar!
/S

hummmlan sa...

Ha en trevlig bloggpaus och en minst sagt lika trevlig och skön semester!
Kram!

Anonym sa...

jag har haft bloggpaus så länge att jag nästan glömt bort alla dundermysiga bloggar, å nu blir jag alldeles lyckig i magen när jag får läsa alla mysiga inlägg! ha en skön semerster!

Lella sa...

Ha en härlig semester! Gissar att bilden är tagen på festen och jag tycker att det ser jättefint ut ;o)

Anonym sa...

Ha det gott fortsättningsvis av sommaren! Har ästi kapp mig nu, så mycket fint DU visar! Gillar kimonon från Sanderson, underbar!

Anonym sa...

Ha det gott fortsättningsvis av sommaren! Har ästi kapp mig nu, så mycket fint DU visar! Gillar kimonon från Sanderson, underbar!

Beas sa...

Har inte kikat in till dig tidigare, nu fick du mig att bli inspirerad att sy lite vimplar till flickans rum. Tack! :-)

Ha en skön sommar!