3.10.07

Ett litet tips

Vi tycker om att sova i ett svalt rum och har alltid balkongdörren på glänt under dagarna. Nu på hösten och vintern är det ju rena döden för krukväxterna. De har fått flytta in till köket istället. Men en tom fönsterbräda gör ju ingen glad så jag har fyllt den med ljusstakar! Nu ligger vi på helgmornarna och myser med tända ljus innan det är dags att kliva upp. Mysfaktorn hamnar på topp vill jag lova :) Kanske kan vara något för dig som också gillar att vädra ofta?!

Bilden hittade jag på Flickr.

9 kommentarer:

Anonym sa...

mysigt värre! vilket bra tips! :D

Anonym sa...

Ljus är världens mys ! Mys på ni !
*
Ha en fin onsdag !
KRAM EVA

Handplockat sa...

himla härligt med både ljus OCH ny vädrat

ha en go onsdag

tjingeling

Lilla Blanka sa...

Ja dt låter jättemysigt! Och så får man skicka iväg mannen till köket så han kommer med frukost på sängen (hmm drömma går ju alltid...)
Kram

essko sa...

Låter som ett bra tips! Ljusstakar öht är ju underbart, och nu äntligen är det så mörkt inomhus både på morgon och kväll att man har all anledning att lysa upp lite med en eller flera små lågor:)

Broarne sa...

Nu ska man tända ljus...
Annmarie

Engsroom sa...

Ljus kan det inte bli förmånga av. Mysigt jag har också i mitt sovrum lyktor.
Ella

anna k. sa...

Skogsfrun och Eva: Vi myser på så ofta vi bara kan ;)

Handplockat: Visst är det skönt med ett svalt och nyvädrat sovrum - och ett varmt fluffigt täcke!

Lilla Blanka: Du, det var en jättebra idé du - får göra det nästa gång!!

Essko: Ett nytt namn! Välkommen hit och ja, du har så rätt i det du säger!!

Annmarie: MASSOR AV DEM!!

Engsroom: Lyktor=myspyyyys!!

Anonym sa...

Tack för det tipset! Här är det för tillfället alldeles tomt i fönstret, pga "ihjälvädrade" blommor. Men nu ska jag fixa några roliga ljusstakar. Tack!