1.9.08

Fram med staken hörru!

Det är höst nu, så då får man ta fram alla stakarna ur skåpet :)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Mina ljusstakar står alltid framme :O)
Fin blogg.
Ha en trevlig kväll

Skatan sa...

Blev lite osäker på om jag skulle våga läsa inlägget med tanke på din djärva rubrik ;-)

KRam,

Anna

Stämningsfullt sa...

Hahah vilken rubrik! :)
Så vackra ljusstakar! Favoriten blev den nedre! Eh....det där blev ju lite... med tanke på rubriken, hahaha!
Kram!

Hem och Lycka sa...

Ja, nu är det tajm att börja tända ljus igen, myys! kram

Veronica sa...

oj, man blir nästan lite generad till en början =0) jag kan meddela att mina stakar ??!!?? är för det mesta framme, utom de i mässing, som kommer fram i vinter. Mycke stake blir det då!

kram veronica

Bonnie´s vita rum sa...

Fin fina stakar du har!!

Kram Bonnie

Moodboardwithflowers sa...

Den var verkligen fin! Duken... Kul när man hittar saker billigt. Rusta brukar ju ha en del. Välkommen in till mig och tävla om fina handdukar!

Miss Agda sa...

Ja, visst är det härligt att äntligen få tända lite ljus? :-)

Minna Mercke Schmidt sa...

Ha ha, du har bra smak du. Har likadana ljustakar - alla tre!!! Höstkram! Minna

anna k. sa...

Hej tjejer! Tack för era söta kommentarer!