20.10.08

{Webbutiker} Nordljus

När man var liten, och skulle skriva önskelistor till tomten, så åkte det fram ett gäng kataloger på bordet. Nu, mer än 30 år senare, så är katalogerna ett minne blott och jag kommer inte ens i håg när jag skrev en önskelista sist :) Men nu tänker jag vara generös med mig själv och kika runt i bland några nätbutiker och peka "En sån önskar jag mig, och en sån - eller kanske en sån där?!" Inte för att jag behöver en enda pryl till, nä faktiskt, men det är ju roligt att kolla och fantisera om att plånboken är gigantiskt stor! Här kommer några favoriter från Nordljus:
Kulor i fattigmanssilver är något som jag har svårt att motstå!
Julkula 49:-
Thildekudden är en pedagogisk snuttekudde för de minsta. Snuttekudde, vilket snuttigt ord :) Den här skulle ju vara perfekt för makens lilla systerdotter! Kudden kostar 179:-
Sockergrisar som jag håller tumamrna för att Leilas matpaket ligger under granen till jul!

7 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Vilken härlig önskelista!! Jag vill också ha....allt :)
Ha en bra kväll!
Kram!

Skatan sa...

Tänk - jag får alltid problem när någon undrar vad jag önskar mig. Det slutar alltid med att jag hittar på någonting, dvs, det känns nästan onödigt...Det gäller att tänka innan frågan kommer. Kanske borde också jag surfa runt och önska mig...

Sov gott!

/A

Hem och Lycka sa...

Ingen dum önskelista det där! Min favvis är nog stjärnan, maffig! kram

Lallis - liv och leverne sa...

Japp; skulle blir så glad jag också för allt som du har skrivit:)
Kram Lallis

Anonym sa...

Åh, gillade den stora stjärnan väldigt mycket!

rosenskära sa...

BRA - det ska jag också göra, för här känns det på samma sätt. Är alldeles för bra på att fixa åt andra men inte åt mig själv. Man kan ju bara kopiera länkar och lägga i ett Worddokument - smidigt!

Tack! Och helt ärligt, visst är det "onödiga" saker som är roligast att få?

Kram/Lena

Anonym sa...

sååå otroligt fint,, julstjärnan finns på ullared för 39 :- *ler*