16.2.10

I det gröna, del två

Trots den utlovade snön och kylan (igen!!!?) så väljer jag att njuta av mina spirande vårkänslor och spelar vidare på temat i det gröna. Saxade de här söta sakerna från Etsy. Hoppas du också kan få ett vårpirr i kroppen, eller ännu hellre, två!


  1. Skål med dundersöt kanin [Alina Hayes Ceramics]
  2. Grönsaksvimpel [Windsparrow Studio]
  3. Buteljgrön väska - mumma! [Bayan Hippo]
  4. Placeringskort till festen [Timeless Paper]
  5. Vackert tryck! [Stiletto Hights]

7 kommentarer:

::fina:: sa...

Ååhh jag älskar Etsy! Det tar inte lång tid att samla på sig massor med favoriter där inte. Kaninskålen är ju jättesöt, måste genast kika närmare!

Charlotta Ward sa...

Mina barn skulle alska kanin skalen!
Tack for lanken.

xCharlotta

Tingelings-Sofia sa...

Vilket vackert placeringskort!

Lillsnörpa sa...

Nämen så jag gillart! :)

anna k. sa...

Fina: Jag håller med dig, Etsy är ett ställe jag kan bli kvar i under timmar för det är så mycket kul att kika på!

Charlotta: Ah, tänkte att den där skulle ungar älska (och vuxna förståss)!

Sofia: Visst var det? Vi måste nog sno konceptet till nästa fest, eller vad säger du?

Lillsnörpa: Hihi :D!!

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Den översta skålen var bara för söt.

anna k. sa...

House of Jammi: Eller hur, kan man annat än falla för kaniner :)