12.2.10

Under pressure

Härom veckan var jag förbi Oscar och Clothilde för första gången sen de flyttade till sin nya adress på Styrmansgatan. Och häärreguuud, vilken butik!! I brist på nåt bättre sätt att förklara det hela måste jag säga att det är som att stiga ner i en svart godisgrotta, full med onyttigt för plånboken. Jag var tvungen att lägga band på mig för att bara gå hem med den här brevpressen som blivit en favoritpryl.

Har du sett fler brevpressar i nån butik nyligen? Vill gärna ha några fler!

5 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Ljuvlig brevpress!

kram Mia

sanne sa...

Jag besökte dem för ett tag sedan och det blev hela tre saker för mig, men visst får man hålla i plånboken. Jag skulle gärna gått hem med mycket mer :)
Underbar affär.
Sanne/Kungkarusell.se

anna k. sa...

Mia: Visst är den söt!
Sanne: Eller hur, man blir nästan andlöst till sig över allt fint! Vad gick du hem med då (nyfiken!!)

gunilla sa...

ja room har med blommor och insekter

anna k. sa...

Gunilla: Tack för tipset - har inte varit på Room sen dom öppnade igen!