17.6.10

vintagebröllop!

Lantliv i stan - en inredningsblogg

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så här vill jag att mitt bröllop ska vara! Tack för tipset om Once Wed, jag har klickat runt där som en galning!

//Maria (som ska gifta sig nästa sommar)

Lysande ögonblick! sa...

måste säga att jag inte alls orkar med all bröllopsyra, men din yra med alla vackra bilder och inspiration är helt fantastisk.

anna k. sa...

Maria: Hoppas du hittar inspiration till ditt bröllop där!

Alexandra: Vad roligt att du tycker det, jag passar verkligen på nu :) Efter att ha gift mig själv har jag blivit helt hooked på bröllop.

Många brukar av någon konstig anledning bli det efter att ha stått brud själv. Innan kan man inte riktigt njuta av det fina med all planering och måsten...

Så det här är störtkul!

Anonym sa...

Ååå vackra bilder!
Jag ser att du använder dig av mycke fina bilder ifrån house doctor, finns det någon butik i sverige?

::fina:: sa...

Åh jag blev alldeles tårögd av att titta på fotona från deras vackra bröllop! Älskade kakbordet, gud så gulligt det var. Hrmm, helst plötsligt fick jag minsann lite giftas-sug där..
Tack för tipset, ska kika runt mer!