9.12.10

Det här har inspirerat mig idag!

  • Ljuset i den här lägenheten har fyllt mig med hopp, om några veckor vänder det och ljuset börjar återvända. Härifrån.
  • I bland fastnar jag i "vinkelvolten" och kan lyssna på en låt om och om igen. I dag har jag lyssnat konstant på en av Pavarottis inspelningar av Nessun Dorma. Musik är en drog och känslan när jag hör hans röst är helt oslagbar! Se ett klipp här.
  • Kvinnor som Betty Lou påminner mig om att jag måste våga gå min egen väg, och strunta i normen. En påminnelse om att vara modig och lyssna på vad JAG verkligen vill!
  • Bloggen 'Oh, hello friend' visar upp ett av de mest intressanta kontor/studios jag sett! Länk här.
  • [FACEBOOK: Dagens statusuppdatering handlar om den här coola appen! Missa inte tävlingen!]
      

2 kommentarer:

Jessica sa...

Toksnygg studio!

anna k. sa...

Jessica: På min önskelista står ett extra rum, och det skulle gärna påminna om den studion! Ha en fin helg nu!