31.12.10

Ett nytt år!

Maken är och hämtar hummer och jag har parkerat mig framför datorn. Det är väl på sin plats att summera året lite och tiden med bloggen. Jag blev alldeles stum när jag insåg att det här blir bloggens 965 inlägg och att det dessutom snart är dags för femårsjubileum! Det har varit många turer upp och ner, bloggtorka och tristess, men på det stora hela har det varit jättekul att ha en liten blogg, samt att så många faktiskt läser den. Något som fortfarande gör mig pirrig och glad! En av de stora höjdpunkterna i bloggens historia är utan tvivel att jag fått en partner i sophia! Att ha en partner i vått och torrt är ju, som alla vet, helt underbart!

Nu när det bara är några timmar kvar av 2010 hoppas jag att ni tagit er tiden att summera det som varit, och att ni känner er förväntansfulla inför det som kommer. Personligen är det en hel del saker som måste tas itu med, men jag känner en enorm tillförsikt och hopp - det här kommer att bli ett år som jag (och förhoppningsvis även ni) kommer att minnas! Jag tycker att vi bestämmer det, 2011 kommer att bli ett kanonår helt enkelt!

Och jag vill gärna runda av det här inlägget med mitt absoluta favoritcitat "There is no end to the possibilities"! Ett citat från Jim Carreys förvirrade Cable Guy som summerar ihop ALLT enligt min mening!

NÅGRA AV VÅRA PERSONLIGA FAVORITINLÄGG UNDER 2010:

SKÄGGIGA MÄN
LOPPISFYND
PRYLAR + SIFFROR
GRAFISKT + m.m.

 FÄRG + GRÖNT + FÄRG!
    PERSONLIGT
     DAGENS FAVORITER
     PERSONLIGT
    KÄRLEK
    FILMTIPS

    4 kommentarer:

    Rose Garden Malevik sa...

    Ja nu väntar ett NYTT Spännande År :)

    。☆*☆ 。★。\|/。★。☆*☆。
    ☆ GOTT NYTT ÅR ♥ 2011 ☆
    。☆*☆ 。★。/|\。★。☆*☆。

    missa inte

    H
    A
    P
    P
    Y

    N
    E
    W

    Y
    E
    A
    R

    P
    A
    R
    T
    Y

    Välkommen att vara med
    Håkan

    anna k. sa...

    Håkan: Detsamma vi dig och klart vi hakar på!! Gott Nytt kära du!

    ::fina:: sa...

    Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig! Gick igenom mitt arkiv från 2010 idag och tänkte genast på dig när jag läste om våra Essence-glas vi köpte och sen fotade innehållande vodka russian med lime. Då fnissade jag gott :-)
    Kramar från Josefine

    anna k. sa...

    Josefin: Jag hade precis samma fniss på läpparna när jag läste om din goda drink + vad som hände när man dricker lite väl mycket av den :) Ett stort plus med bloggen, man kan återupptäcka saker man glömt!

    Kram vännen och god fortsättning!