5.12.10

Tävla med Lantliv i stan!

I dag är det andra advent och äntligen är många julrelaterade sysslor över, avbockade och klara! Både jag och sophia har haft en hektiskt månad med massor av plikter, och tyvärr, lär inte vårt hektiska schema lugna ner sig förrän efter jul, något vi båda längtar efter! Men nu struntar i alla måsten och tar tillfället i akt att roa oss kungligt - vi drar igång en liten tävling som vi hoppas att du vill delta i!
Alla som vill följa Lantliv i stans sprillans nya Facebooksida är välkomna att tävla om de här fina glasföremålen. Det enda du behöver göra är att klicka på gillaknappen och ange vilken sak du önskar att tomten kommer med!

Vad kommer då att hända på Facebooksidan? Eftersom vi är uppkopplade, i princip all vaken tid, hinner vi båda att samla på oss massor av spännande bloggar, länkar och annat smått och gott, som tyvärr ofta blir liggande i ett ständigt svällande länkarkiv - då är det ju lika bra att dela dem med er på direkten! Kort och gott kommer det att bli massor av inredning som vi gillar och andra roliga företeelser!

Så klicka på gillaknappen och följ med oss!

Klicka här för att vara med och tävla.

P.s Vi drar en vinnare den 14:e december. "Julkulan" med hjortarna är 10,5 cm i diameter. Brevpressen är 8 cm i diameter.
  

4 kommentarer:

Karin S. sa...

Om ni kan tänka er en facebook vägrare så är jag gärna med och tävlar om julgranskulan :)

anna k. sa...

Karin: Vi kommer att köra en liten tävling för alla bloggläsare lite senare i december - då är du välkommen att haka på!

Jag har fått några frågor gällande Facebook och passar på att tipsa om att man inte behöver ett konto för att gå in och läsa på sidan (dock kan man inte kommentera).

Mia sa...

Tjingeling, har varit inne på er FB-sida och klickat på Gilla-knappen. Dock är jag lite osäker på var jag skulle tala om vilken julklapp jag helst ville ha.. så jag lämnar en notis här =) Brevpressen var verkligen helt underbar och vinner jag ska den få sätta guldkant på mina, i vanliga fall, tråkiga räkningar =)

anna k. sa...

Mia: Vad glad jag blir att du hänger med oss på FB! Det går utmärkt att lämna in önskelistan här! Motiveringen till vinst av brevpress var underbar :D !