9.3.11

Brighton!

Nej hörrni, vet ni vad? Nu ger jag upp det här slasket och tar mig ett par dagars semester.. För exakt ett år sedan besökte jag Brighton för första gången med min finaste vän F. Jag föll direkt för allt vad den lilla staden och piren har att erbjuda. Små söta gränder med färglada hus, affärer, cafeér och icke att förglömma; Jamie Olivers egna hak! Där ska jag äta middag i morgon.. Efter övernattning i Brighton bär det av in till London för att få vara med om en dröm som ska gå i uppfyllelse - jag ska få se dom här uppträda i Old Vic Tunnels. Pirret i magen gör att jag knappt kommer sova en blund tills klockan ringer kl 04:15. Ta hand om er så ses vi snart igen!

3 kommentarer:

Skatan sa...

Godmorgon!

Jag blir lätt nostalgisk av ditt inlägg...jag pluggade där en termin för si så där 100 år sedan! Ja, det är en mysig stad. Hoppas du får en skön resa :)

Annak

LissenTo sa...

Ha det underbart, Brighton är en stad som jag gillar mycket. Alla kvarter med slingrande gator och restauranger på pärlband.

Stranden, havet, ahh.

Lissen

Tant Johanna sa...

Åh, det är ju mina gamla hoods :) Min pappa är engelskman så vi bodde där mina första 6 år i livet. Njut lite åt mig också.

Kram tanten